Så nåede vi til 2. indrapportering til 2026-Motionsturneringen. Signaturen håber, at alle roklubber og roere har haft en god og aktiv maj måned og jeg glæder mig til at høre om jeres aktivitet. Der er i starten af juni ”flaskehalsproblemer” på roinfo, kalenderen bugner af arrangementer, der helst skal dækkes, så man skal nok regne med at stilling og reportage vil udkomme en dag eller to senere end normalt. Men til gengæld tør jeg allerede nu godt lov, at det vil være værd at vente på.
Men ellers er tiden så inde til at gøre status for 2026-sæsonen til og med maj måned.
RSS-feed