JUBEL!
EM-medalje til Danmark!
Den danske dobbeltfirer med:
Oscar, Andreas, Oscar og Otto har netop roet: EM-finale.
A-finalen bød atter på flot roning af de fire drenge, der uimponeret gik til opgaven med bravour. De arbejdede sig op gennem feltet, nr. 6 v. 500 meter, så nummer 5 - og ved 1500 meter en 4. plads - derefter tog en vis herre ved kvartetten, der lagde pres på den førende tyske båd. Men danskerne nappede bronzen. Flot, flot præstation!
Hele vejen igennem EM har det været Mejse Østergaard Nielsen, Ringsted, der skulle i "ilden", som første dansker.
Således også på finaledagen, hvor Mejse skulle kæmpe i B-finalen om en placering fra nr. 7-12, tidligt søndag formiddag.
Ja, Mejses far er tidligere verdensmester i LM1X - så joh, han er dygtig...
Mejse vinder B-finalen, og bliver en samlet nr. 7 ved EM.
RSS-feed