Årets første kortbaneregatta bød på lækkert vejr - om lørdagen - glade deltagere, mange sindsoprivende spændende opløb, og dygtige svenske deltagere, der i flere tilfælde pressede vores landsholdsroere til det yderste.
Derudover så vi helt nye unge være med for første gang, og også at ungdomskoordinator, Karen Bardrams ideer om løb med mandskabsbåde for alle unge, blev noget af et tilløbsstykke.
Vejret var med arrangører og deltagere om lørdagen, og den dygtige stab af frivillige + vores dygtige rodommere havde nogle travle dage fra tidlig morgen til hen under aften.
Roinfo viser nedenfor et udpluk af oplevelser set gennem kameraet fra præmieområdet, og fra Rostadion lørdag eftermiddag.
Søndag slog Mejse også til i senior A- hvor hun satte finalefeltet på plads med en suveræn opvisning.
"Mødregruppen" slog til i W4X-, og på præmiebroen blev en herlig lille flok babyer præsenteret af deres mødre. Lige bortset fra, at lille Ebbe, søn af Modest/Persson, sov fra det hele, og at farmor havde "snuppet" barnebarnet, mens Ebbes mor tog turen på søen.
RSS-feed