Mogens og Birthe Kleis fra Korsør Roklub
Royal Row blev første gang afholdt i 2024. Roerne var inspireret af Royal Run, og det var godt tænkt. I 2025 blev Royal Row arrangeret af Korsør Roklub, idet Royal Run netop lagde vejen forbi Korsør.
2. pinsedag blev der afholdt Royal Row for 3. gang – denne gang i solskinsbyen Skælskør. Skelskør Roklub arrangerede dette års Royal Row i flot solskin og let vind.
Vi mødte alle ind kl. 9 til fælles kaffe/te og rundstykker. Kl. 9.30 var der skippermøde. Vi skulle ro fra Det Røde Pakhus ud til bunden af inderfjorden med Harboes Bryggeri om bagbord. Harboe var ligeledes sponsor for de forfriskninger, vi fik med i bådene.
Efter roningen spiste vi vores medbragte mad, og derefter roede en flok Tissøroere med Lis Bay i spidsen ud igennem hele fjorden.
Tak til Skelskør Roklub for et meget fint arrangement.
Vi prøver igen 2. pinsedag 2027 i Tissø Roklub.
RSS-feed